Prima pagină » Știri externe » Arhiepiscopul de Canterbury despre Dumnezeu și Google: Google îmi dă tot timpul răspunsul greșit

Arhiepiscopul de Canterbury despre Dumnezeu și Google: Google îmi dă tot timpul răspunsul greșit

Arhiepiscopul de Canterbury despre Dumnezeu și Google: Google îmi dă tot timpul răspunsul greșit
Google vrea să facă bani de pe urma oamenilor, a declarat arhiepsicopul de Canterbury, Justin Welby, într-un interviu pentru Financial Times, afirmând că motorul de căutare online, deși se bucură de o încredere mai ridicată în rândul britanicilor decât Dumnezeu, îi dă tot timpul răspunsul greșit.

Google vrea să facă bani de pe urma oamenilor, a declarat arhiepsicopul de Canterbury, Justin Welby, într-un interviu pentru Financial Times, afirmând că motorul de căutare online, deși se bucură de o încredere mai ridicată în rândul britanicilor decât Dumnezeu, îi dă tot timpul răspunsul greșit.

Una dintre problemele cu care se confruntă liderul Bisericii Anglicane este că Dumnezeu nu este chiar atât de popular, notează Financial Times. Potrivit unui studiu recent, britanicii au chiar mai multă încredere în Google decât în Dumnezeu.

„Am văzut studiul. Am fost foarte supărat din cauza asta. Google îmi dă întotdeauna răspunsul greșit. De fapt vor să facă bani de pe urma noastră. Eu nu (am acest scop, n.r.)”, a spus arhiepiscopul.

Biserica Anglicană deține o avere de peste cinci miliarde de lire sterline, inclusiv proprietăți imobiliare și investiții în fonduri de hedging și companii.

Înainte de a intra în rândul clerului, Welby a ocupat postul de director în cadrul companiei petoliere Enterprise Oil.

„În 1987 se afla la numai doi ani distanță de a renunța la Mamon (demonul lăcomiei) și de a încep o strălucită carieră alături de Dumnezeu, carieră care l-a propulsat de la umil preot paroh în Nuneaton la lider spiritual al celor 77 de milioane de anglicani din toată lumea”, scrie Financial Times.

Potrivit rezultatelor unui sondaj realizat în Marea Britanie, publicat la sfârșitul lunii aprilie, instituțiile religioase se situează în privința încrederii britanicilor imediat după Google, ambele cu circa 17%. Pe prima poziție se află sistemul național de sănătate (37%), urmat de poliție (26%), organizațiile caritabile (21%) și supermarketurile (19%).

Instituțiile religioase au reușit, însă, să depășească în privința încrederii britanicilor, printre altele, Facebook (9%), bănci (7%) sau politicieni (3%).

Autor

Citește și