Băgată în spital după ce a reclamat curierului că i-a întârziat coletul
Incident șocant în statul California, acolo unde o femeie în vârstă de 67 de ani a ajuns în spital după ce a îndrăznit să-i reclame curierului că i-a întârziat coletul cu produsul comandat. Angajatul firmei Amazon a fost filmat în timp ce o lovește violent pe clienta nemulțumită de serviciile sale. Conform Mirror, se pare că respectivul nu mai lucrează în prezent la compania miliardarului Jeff Bezos.
Culmea este că bătaia a fost administrată de o femeie. Itzel Ramirez are 21 de ani și acum este acuzată că i-a provocat vătămări corporale grave unei cliente.
Incidentul s-a petrecut joi. Doug Smith, proprietarul unui complex de apartamente, a declarat pentru postul KTVU-TV că victima a fost anunțată printr-un sms despre livrarea unui pachet. Stupoare, însă, nu era vorba despre niciun pachet, doar câteva explicații pe care curierul venise să le ofere.
Acuzații rasiste și pumni cu nemiluita
Printre acestea, că pachetul urma să sosească „în cel mai scurt timp”. Din ce spune proprietarul complexului de apartamente, conflictul dintre cele două femei ar fi pornit imediat ce clienta s-a plâns cu privire la întârzierea coletului, reclamând serviciile firmei de curierat. Imediat, au apărut și comentariile cu tentă rasistă, de aici și până la un conflict fizic fiind doar un pas. Curierul Itzel Ramirez este cea care a lovit-o pe clientă cu pumnul în față, dar și în stomac.
La rândul ei, Ramirez le-a declarat polițiștilor că a acţionat în legitimă apărare. Însă imaginile surprinse de camerele de supraveghere par a o contrazice. Pe filmări se vede cum Ramirez o împinge pe clientă și continuă să-i aplice lovituri. În urma bătăii încasate, victima s-a ales cu răni multiple, inclusiv cu nasul spart.
- Itzel Ramirez este în arest. Cauțiunea pentru eliberare condiționată a fost fixată la 100.000 de dolari. Ea este acuzată de abuz asupra persoanelor vârstnice și de vătămări corporale grave.
Într-un comunicat de presă, Amazon anunță că femeia a fost concediată: „Acest incident nu reflectă standardele înalte pe care le avem pentru șoferii care livrează pachetele noastre. Luăm aceste probleme în serios și această persoană nu mai livrează pachete pentru Amazon”.