Alan Wood, un britanic în vârstă de 61 de ani care a comandat un MacBook Pro online pentru fiica sa, a rămas cu un gust amar după ce a primit mâncare de câini în locul laptopului pe care l-a plătit.
Alan a cheltuit 1.200 de lire sterline pe un MacBook Pro pentru fiica sa, dar a fost șocat când a deschis pachetul și a găsit două pachete de Pedigree.
„Vă puteți imagina privirea de pe chipul meu când am găsit mâncarea pentru câini în loc de un MacBook Pro care m-a costat peste 1.000 de lire sterline”, spune acesta.
Bărbatul a făcut comanda pe Amazon și spune că, deși a făcut o reclamație după ce a primit coletul greșit, inițial i-a fost refuzată rambursarea sumei. Ulterior, însă, reprezentanții companiei au înțeles situația și i-au promis că îi vor da toți banii înapoi.
Britanicul, care a fost recent diagnosticat cu o boală degenerativă, a declarat pentru Daily Star că acest stres era ultimul lucru de care avea nevoie.
„Sunt client Amazon de două decenii și nu am avut niciodată probleme cu ei până acum. Dar aceasta a fost o situație extrem de stresantă, mai ales în situația mea, iar felul în care am fost tratat m-a determinat să nu mai comand de la ei”, povestește acesta.
Alan a devenit foarte îngrijorat după ce reprezentanții Amazon nu l-au ajutat în niciun fel la început. „La început am fost încrezător că situația poate fi rezolvată, dar după ce am vorbit cu serviciul pentru clienți al Amazon, ei mi-au spus că nu mă pot ajuta. Asta dacă nu returnez laptopul, pe care nu l-am primit niciodată, și chiar și atunci când am trimis mâncarea pentru câini înapoi la depozit, nu s-a schimbat nimic”, mai spune el.
Potrivit lui Alan, reprezentanții Amazon au refuzat să îl ajute până când acesta a contactat presa. Odată ce cazul a ajuns în presă, el a reușit să rezolve rapid problema, reprezentanții companiei promițându-i returnarea sumei plătite pentru laptopul pe care nu l-a primit niciodată.