BUD LIGHT a pierdut miliarde de dolari după ce a semnat un contract de publicitate cu o persoană transgender
Compania producătoare de bere Anheuser-Busch, care deține marca Bud Light, a pierfut peste 5 miliarde de dolari din valoarea sa de piață de când a anunțat un parteneriat cu un controversatul influencer transgender Dylan Mulvaney.
Din 31 martie, acțiunile companiei-mamă a Bud Light au scăzut cu aproape 4%, capitalizarea de piață a companiei scăzând de la 132,38 miliarde dolari la 127,13 miliarde dolari.
Acțiunile Anheuser-Busch au scăzut cu peste 1,5% miercuri, potrivit NY Post.
Într-un videoclip încărcat pe 1 aprilie, Mulvaney promovează un concurs Budweiser și explică că a primit cutii de Bud Light purtând imaginea sa pentru a sărbători prima aniversare a tranziției sale de la bărbat la femeie.
Parteneriatul a fost criticat de mai multe personalități conservatoare. Cântărețul Kid Rock a reacționat în special prin postarea unui videoclip în care poate fi văzut deschizând focul cu o armă de asalt asupra cutiilor de Bud Light, înainte de a lansa un „f*ck Bud Light” însoțit de un deget de onoare către cameră.
Reacția a determinat chiar și un distribuitor local din Missouri să anuleze o apariție a celebrilor cai Budweiser Clydesdale din cauza temerilor pentru siguranța angajaților.