Toate mărcile colosului auto Volkswagen au întrerupt activitățile plătite pe Twitter până la noi ordine emise de conducerea companiei. Cu alte cuvinte, gigantul german nu mai plătește publicitate pe rețeaua de socializare recent achiziționată de miliardarul Elon Musk.
Informația este una oficială, fiind confirmată pentru agenția de presă Reuters chiar de purtătorul de cuvânt al companiei Volkswagen.
La începutul acestei luni, compania Volkswagen a recomandat mărcilor sale din portofoliu să întrerupă publicitatea plătită pe Twitter până la noi ordine. Solicitarea a venit la scurt timp după preluarea platformei de socializare de către miliardarul Elon Musk.
Un purtător de cuvânt al companiei Volkswagen a declarat că toate mărcile au urmat acest sfat, în timp ce Audi a ales să oprească activitățile organice, precum postările directe, și să răspundă doar la întrebările clienților de pe site. „Monitorizăm situația îndeaproape și vom decide următorii pași în funcție de evoluție”, a adăugat un purtător de cuvânt al Audi într-o declarație trimisă Reuters.
Audi nu a mai postat pe Twitter de la 1 noiembrie, după ce anterior a scris pe Twitter aproape în fiecare zi. Elon Musk a preluat proprietatea Twitter la sfârșitul lunii octombrie.
Four rings to move them all. There is something new and electrifying waiting on the horizon. Stay tuned.#Audi #FutureIsAnAttitude #news #LookForCirclesDay pic.twitter.com/f359LXzzMM
— Audi (@AudiOfficial) November 2, 2022
Compania germană Volkswagen este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața auto. Deține în portofoliu mărcile Audi, Seat, Cupra, Lamborghini, Bentley, Ducati și Porsche.