Prima pagină » Actualitate » Copiii de patru ani își pot schimba genul în școlile scoțiene, fără acordul părinților. Profesorii nu au voie să îi întrebe nimic

Copiii de patru ani își pot schimba genul în școlile scoțiene, fără acordul părinților. Profesorii nu au voie să îi întrebe nimic

Copiii de patru ani își pot schimba genul în școlile scoțiene, fără acordul părinților. Profesorii nu au voie să îi întrebe nimic

Elevilor de până la patru ani li se va permite să își schimbe sexul fără consimțământul părinților lor, în conformitate cu noile linii directoare de incluziune LGBT elaborate în Scoția.

Profesorilor li se spune să nu pună la îndoială cererea unui copil de a alege un nume nou sau de a folosi o toaletă diferită și să respecte și să sprijine orice decizie cu privire la identitatea de gen pe care ar putea să o ia elevul.

Un document de 70 de pagini invită profesorii să nu-i întrebe pe elevi dacă spun că vor să facă tranziția pentru a trăi ca băieți sau fete și, în schimb, să le ceară doar noul lor nume și prenume.

Ghidurile guvernului scoțian spun că „recunoașterea și dezvoltarea identității de gen pot avea loc la o vârstă fragedă”.

„Școlile primare trebuie să poată satisface nevoile acestor tineri pentru a se asigura că au un mediu sigur, incluziv și respectuos în care să învețe”, spune îndrumarea.

Dacă un copil alege să aibă un nume diferit sau să folosească o toaletă diferită, profesorii sunt așteptați să-i lase să facă cum doresc, indiferent de obiecțiile celorlalți elevi.

Recomandarea spune că profesorii ar trebui să întrebe copilul dacă familia lor este conștientă de faptul că ia în considerare identitatea de gen, dar nu spune în mod explicit că profesorul trebuie să îi contacteze pentru a discuta problema.

Școlile sunt, de asemenea, încurajate să introducă materiale cu persoane transgender în curriculum și să ia în considerare adoptarea de uniforme neutre din punct de vedere al genului.

Grupurile de advocacy LGBT, cum ar fi Stonewall, care au contribuit la elaborarea orientărilor, au salutat această mișcare și au susținut că regulile vor ajuta toți copiii să „prospere”.

Cu toate acestea, militanții au susținut că o ideologie periculoasă a fost împinsă în școli și au avertizat că copiii care au prezentat un comportament normal, cum ar fi jocul cu jucării asociate stereotip cu celălalt sex, riscă să fie etichetați greșit ca transgender.

Marion Calder, co-director al grupului de campanie For Women Scotland, a descris liniile directoare ca „într-adevăr îngrijorătoare”.

„Concluzia este că aceasta este o ideologie periculoasă pe care guvernul scoțian o împinge”, a spus ea.

Secretarul scoțian pentru educație, Shirley-Anne Somerville, nu a fost de acord, spunând:

„Această orientare subliniază modul în care școlile pot sprijini tinerii transgender, asigurându-se în același timp că drepturile tuturor elevilor sunt respectate pe deplin.

Oferă școlilor sugestii practice. Orientările nu sunt prescriptive și nu promovează tranziția.”

Citește și