Prima pagină » Știri externe » Cum sunt învățați să te păcălească angajații de la McDonald”s. Scandalul a ajuns și în România. Reacția gigantului fast-food

Cum sunt învățați să te păcălească angajații de la McDonald”s. Scandalul a ajuns și în România. Reacția gigantului fast-food

Cum sunt învățați să te păcălească angajații de la McDonald''s. Scandalul a ajuns și în România. Reacția gigantului fast-food
Mai multe pe gandul.info

Într-o discuție de pe Reddit, intitulată „Ce ți-a cerut angajatorul să ascunzi de clienți?”, mai mulți oameni care lucrau pentru lanțul fast food au dezvăluit că McDonald”s îi îndeamnă pe angajați să îi păcălească pe clienți printr-o metodă simplă, care le permite să pună mai puțini cartofi prăjiți în cutii, scrie Independent.

„Am lucrat la McDonald’s și ei m-au învățat să strâng cartonul de cartofi prăjiți în timp ce îl umpleam, în așa fel încât să pară plin, dar de fapt nu era „, a scris un utilizator.

 El a explicat că un singur client a observat vreodată acest truc: „A scos cartofii prăjiți din cutie și i-a pus înapoi. Cutia s-a umplut numai până la jumătate, așa că a trebuit să-i dau mai mulți cartofi prăjiți”.

Utilizatorul acesta nu a fost singurul care a recunoscut trucul menționat.

„Am urât întotdeauna această practică și în principiu am refuzat să o fac”, a comentat o persoană.

„N-am fost concediat, dar unii clienți mă întrebau când este tura mea pentru a primi porția corectă de cartofii prăjiți”, a conchis acesta.

O altă persoană care a intrat în discuție a dezvăluit că făcea eforturi uriașe pentru a umple paharele de suc și a pune mai mult topping peste înghețată.

Cu toate acestea, McDonald’s a respins acuzațiile făcute de foștii angajați.

„Considerăm că aceste afirmații sunt false, nu există trucuri secrete, ba mai mult avem proceduri operaționale stricte pentru a ne asigura că porțiile de cartofi prăjiți sunt cele corecte”, a declarat un purtător de cuvânt.

„Fără o sursă confirmată, nu putem să investigăm acest lucru”, au mai spus reprezentanții.

„Angajații noștri lucrează din greu pentru a se asigura că clienții noștri au cea mai bună experiență posibilă în restaurantele noastre și respingem cu tărie orice afirmații care sugerează altfel”, au conchis aceștia.

Autor

Citește și