De la mărul lui Isaac Newton la mărul lui Steve Jobs. Cum au evoluat siglele companiilor de top
Siglele pionierilor industriei IT din anii `70 au fost modificate atât de mult, încât nu mai au nimic în comun imaginea de astăzi a acestor companii.
Este și cazul Apple, companie lansată în 1976, ca Apple Computers, de Steve Jobs, Steve Wozniak și Ronald Wayne și care, în prezent, valorează 600 de miliarde de dolari, potrivit Daily Mail.
Având sediul în garajul lui Steve Jobs, firma care avea să devină gigantul IT pe care îl știm astăzi, își promova imaginea printr-un slogan care făcea referire la teoria gravitației lui Isaac Newton.
Fostul logo al Apple era un desen complex care reda imaginea fizicianului Newton, stând sub pomul din care a căzut mărul ce avea să schimbe lumea științifică.
Comparând cele două sigle, putem vedea că celebrul măr avea un rol secundar în grafica siglei din anii `70. Astăzi, mărul Apple a devenit simbolul care înglobează cinci decenii de iPod-uri, iPhone-uri și iPad-uri.
Nici logo-ul restaurantului deschis, în 1940, de frații Dick și Mac McDonald, nu avea nimic în comun cu „M”-ul auriu al lanțului fast-food din zilele noastre. Alte brand-uri celebre ale căror sigle au suferit schimbări radicale sunt Microsoft, Lego, Kodak, Mozzila sau IBM.