Directorii unei companii aeriene, puși să încarce și să descarce bagajele unor turiști / Unde s-a întâmplat
Compania aeriană australiană Qantas le-a cerut directorilor să lucreze ca manipulatori de bagaje timp de trei luni, în timp ce încearcă să rezolve lipsa acută de forță de muncă.
Directorul de operațiuni al companiei caută cel puțin 100 de voluntari care să lucreze pe aeroporturile din Sydney și Melbourne.
Sarcinile includ încărcarea și descărcarea bagajelor, precum și conducerea vehiculelor pentru a muta bagajele prin aeroporturi. La fel ca o mare parte a industriei aeriene globale, și compania Qantas depune eforturi pentru a face față fluxului de pasageri pe măsură ce granițele se redeschid după valurile Covid.
„Numeroasele cazuri de gripă sezonieră și o creștere a cazurilor Covid, împreună cu piața forței de muncă aflată în criză, fac ca resursele umane să fie o provocare în industria noastră”, a declarat directorul operațional al Qantas, Colin Hughes, într-un e-mail transmis BBC, citat de Observator.
Managerii și directorii au fost rugați să lucreze la manipularea bagajelor timp de până la cinci zile pe săptămână, în ture de patru sau șase ore pe zi. Solicitanții trebuie să poată ridica valize care cântăresc până la 32 kg fiecare.
„Performanța noastră operațională nu a îndeplinit așteptările clienților noștri sau standardele pe care le așteptăm de la noi înșine – am luat toate măsurile pentru a ne îmbunătăți performanța”, a declarat un purtător de cuvânt al Qantas pentru BBC.
„Așa cum am făcut în trecut în perioadele aglomerate, aproximativ 200 de angajați ai biroului central au ajutat în aeroporturi în perioadele de vârf din perioada sărbătorilor pascale”.