Disney acceptă ca procesul intentat pentru moartea unui vizitator la Disney World să meargă în instanță

Publicat: 20 08. 2024, 11:55

Disney a renunțat la încercarea de a evita un proces pentru ucidere din culpă intentat de soțul unei femei care a murit după ce a mâncat la un restaurant din Disney World. În viziunea avocaților Disney, cazul trebuia rezolvat prin arbitraj, deoarece bărbatul și-a făcut un cont Disney+ în urmă cu câțiva ani.

Jeffrey J. Piccolo a dat în judecată Disney Parks and Resorts în februarie, cerând daune de 50.000 de dolari, la câteva luni după ce soția sa, dr. Kanokporn Tangsuan, a murit după ce a consumat alimente care conțineau alergeni la un restaurant din Disney World, scrie CNN.

Reacție alergică fatală, la un restaurant din Disney World

Piccolo a spus în plângerea sa că el, soția și mama sa au mers la cină la Raglan Road Irish Pub and Restaurant din Disney World, în Orlando, Florida, pe 5 octombrie 2023. Ei au întrebat de mai multe ori dacă pot primi alimente care să nu conțină alergeni, pentru Tangsuan. În ciuda faptului că ospătarul i-a asigurat de acest lucru, Tangsuan a suferit o reacție alergică severă și a murit la un spital local, conform NBC.

Disney s-a apărat folosind „Termenii și condițiile” pentru abonamentul Disney+

Inițial, Disney depusese documente în instanță în mai, spunând că procesul ar trebui respins și rezolvat prin arbitraj individual din cauza termenilor pe care Piccolo i-a acceptat atunci când s-a a completat formularul pentru perioada gratuită a serviciului de streaming Disney+. Avocații mai spuneau că Piccolo a acceptat aceiași termeni atunci când a folosit site-ul Walt Disney Parks pentru a cumpăra bilete.

Argumentele Disney sunt „absurde … atât de scandalos de nerezonabile și nedrepte încât șochează conștiința judiciară”, declarase avocatul reclamantului.

Acum, Disney și-a schimbat cursul de acțiune și a anunțat că cazul poate merge în instanță. Josh D’Amaro, președintele Disney Experiences, a declarat că compania renunță la dreptul său la arbitraj.

„La Disney, ne străduim să punem omenia mai presus de orice alte considerente. În circumstanțe atât de unice ca cele din acest caz, credem că această situație justifică o abordare delicată pentru a accelera o rezolvare pentru familia care a suferit o pierdere atât de dureroasă. Ca atare, am decis să renunțăm la dreptul nostru la arbitraj și să continuăm problema în instanță”, a spus D’Amaro.

Foto: Shutterstock

CITIȚI ȘI: