Doi actori și producători de la Hollywood pregătesc un LUNGMETRAJ despre Hulk Hogan, luptătorul care a scris istorie în Wrestling

Publicat: 07 08. 2024, 09:37
Actualizat: 07 08. 2024, 09:52
Sursa foto: Profimedia images

Actorii și producătorii Ben Affleck și Matt Damon anunță că lucrează la un film despre celebrul luptător de wrestling Hulk Hogan și bătălia sa juridică cu fostul grup media american Gawker.

Lungmetrajul „Killing Gawker” va explora lupta juridică dintre luptătorul Hulk Hogan și Gawker Media, una dintre cele mai influente companii media la acea vreme.

Povestea a fost de impact și a implicat diverse piese în mișcare explorate în cartea de nonficțiune „Conspiracy: Peter Thiel, Hulk Hogan, Gawker and the Anatomy of Intrigue”.

Publicația The Hollywood Reporter susține că Affleck era în discuții pentru a juca rolul lui Hogan, însă deciziile finale privind distribuția nu au fost încă finalizate.

De asemenea, acesta a raportat că Gus Van Sant, care i-a regizat anterior pe Affleck și Damon în filmul „Good Will Hunting”, este în discuții pentru a regiza „Killing Gawker”. Acesta a lucrat cu unele dintre cele mai mari nume de la Hollywood și a fost nominalizat la Oscaruri pentru munca sa în „Milk” și „Good Will Hunting”.

Lungmetrajul „Killing Gawker” se bazează pe cazul real al lui Hulk Hogan, născut Terry Bollea, care a dat în judecată Gawker Media pentru că i-a publicat o inregistrare cu conținut explicit fără acordul său.

Peter Thiel, antreprenorul co-fondator al Pay Pal, a contribuit la finanțarea procesului lui Hogan și apare ca un personaj important în film. Gawker a acceptat în cele din urmă să plătească 31 de milioane de dolari lui Hogan, ceea ce a dus la închiderea site-ului, scrie Hola.com

„Killing Gawker” este cel mai recent film anunțat de compania de producție a lui Affleck și Damon, Artists Equity. Proiectul se potrivește bine cu munca lor recentă, care include „Air”, un film care explorează povestea adevărată a angajatului Nike Sonny Vaccaro, care a fost responsabil pentru parteneriatul companiei cu începătorul de atunci Michael Jordan.

Parteneriatul a schimbat fața marketingului sportiv, ducând la dezvoltarea adidașilor Jordan și la zeci de parteneriate sportive profitabile care acum reprezintă un procent mare din salariile sportivilor.