Prima pagină » Știri externe » Elon Musk îi pune pe angajații Twitter să aleagă: fie muncesc mai mult, fie pleacă

Elon Musk îi pune pe angajații Twitter să aleagă: fie muncesc mai mult, fie pleacă

Elon Musk îi pune pe angajații Twitter să aleagă: fie muncesc mai mult, fie pleacă

Elon Musk le-a transmis miercuri angajaților Twitter că au de ales între a accepta să muncească mai mult și cu program prelungit sau să părăsească compania, în schimbul a trei salarii compensatorii.

Musk, care a preluat recent compania, le-a transmis angajaților un e-mail, prin care le spune că vor trebui „să muncească multe ore la intensitate mare” pentru a crea Twitter 2.0. Acesta adaugă că numai aceia care vor avea „performanțe excepționale” vor mai putea rămâne în companie.

De asemenea, el a atașat și un formular pe care angajații sunt obligați să îl completeze dacă mai doresc să mai lucreze în continuare la Twitter.

„Cine nu îl va fi completat până joi la ora 17:00 (22:00 GMT n.red) va primi salariul pe trei luni”, a transmis Musk, făcând referire la concedierea acestora.

Elon Musk: Programatorii vor constitui majoritatea personalului de la Twitter

În cadrul aceluiași mesaj, Musk a transmis și că, începând de acum, compania se va axa mai mult pe domeniul ingineriei IT, iar programatorii vor reprezenta majoritatea personalului Twitter, potrivit Agerpres.

„În fond, Twitter este o companie de software şi servere, aşadar cred că asta are sens”, a spus acesta.

Elon Musk a început să facă concedieri în masă la Twitter, după ce toți membrii consiliului de administrație au fost înlăturați din funcție.

„În efortul de a plasa Twitter pe o cale sănătoasă, vom trece prin procesul dificil de reducere a forței de muncă la nivel mondial vineri. Știm că această decizie va afecta un număr mare de oameni care au avut o contribuție valoroasă la Twitter, însă această măsură este, din păcate, necesară”, se arată într-un e-mail trimis angajaților.

Recent, Musk a mai declarat că Twitter a înregistrat „o scădere masivă a veniturilor” din cauza agenţilor de publicitate care au întrerupt cheltuielile pe platforma de socializare. Noul roprietar al companiei mai spune că „grupurile de activişti  presează agenţii de publicitate”.

Autor
Daniel Matei a absolvit Facultatea de Jurnalism din București, iar de-a lungul ultimilor zece ani a lucrat pentru mai multe publicații online din România. El s-a alăturat echipei GÂNDUL.RO în ... vezi toate articolele

Citește și