Facebook a angajat o firmă de PR pentru a-l DENIGRA pe George SOROS. Cum se scuză Mark ZUCKERBERG
Elliot Schrage, șeful Departamentului de comunicații și politică al Facebook, și-a asumat responsabilitatea pentru angajarea companiei Definers Public Affairs într-un memoriu întocmit de TechCrunch și ulterior publicat pe un blog.
„Le-am cerut să caute informații referitoare la George Soros ? Da„, se recunoaște în memoriu.
Schrage a explicat că lucrarea cu privire la Soros a avut două direcții. După ce Soros a caracterizat Facebook și Google drept „o amenințare la adresa societății „, într-un discurs la Forumul Economic Mondial de la Davos, în ianuarie 2018, Facebook i-a cerut lui Definers să efectueze cercetări pentru că „dorea să determine dacă acesta a avut o motivație financiară„.
Mai târziu, când organizația Libertatea de pe Facebook a criticat practicilor de confidențialitate ale companiei, Defers „a aflat că George Soros finanțează mai mulți membri ai coaliției” și „a pregătit documente pe care le-a distribuit presei, pentru a arăta că aceasta nu a fost doar o mișcare spontană la nivel local „, a scris Schrage.
Atât Mark Zuckerberg, cât și Sheryl Sandberg, au negat că ar fi avut cunoștință de angajarea firmei în comentariile adresate presei.
Coincidență sau nu, miliardarul George Soros și-a vândut în data de 22 noiembrie acțiunile deținute la Facebook, Netflix și Goldman Sachs, evitând astfel o pierdere de 17,7 milioane dolari.
Acțiunile Facebook au suferit mari pierderi în T4 2018 (-20%), scrie Daily Mail. Astfel, miercuri, pe bursa Wall Street, o acțiune Facebook a ajuns să valoreze 134,82 dolari, marcând o ușoară creștere de 1,8%, dar un regres în tabloul de ansamblu. În 25 iulie, acțiunile Facebook se tranzacționau la 217,50 dolari/unitate.
În următoarea zi, acestea au scăzut cu 19%, ștergând practic 120 de miliarde de dolari din avuția acționarilor. Soros Fund Management, care administrează banii familiei Soros, avea 159.200 acțiuni Facebook la finele trimestrului doi.