Compania Google a anunțat că va dona 250.000 de euro revistei săptămânale Charlie Hebdo, victimă a atacului armat produs miercuri, la Paris.
Întreaga sumă de bani provine din fondul înființat de gigantul american în 2013, menit să ajute organizațiile de media din Franța să-și îmbunătățească operațiunile online, scrie Business Insider.
Încă 250.000 de euro vor fi donați de alte câteva publicații franceze. În ajutor au sărit și jurnaliștii de la Radio France, Le Monde, France Télévisions și grupul Lagardère Active (din care fac parte publicațiile Elle, Paris Match, Europe 1).
De asemenea, Libération le-a pus la dispoziție colegilor de la Charlie Hebdo sala lor de conferințe, pentru ca aceștia să poată lucra la viitorul număr al revistei, ce va apărea miercuri.
Patrick Pelloux, editorialist al săptămânalului francez Charlie Hebdo, a anunțat joi că o nouă ediție a publicației satirice va apărea miercurea viitoare, informează AFP.
„Vom continua, am decis că săptămânalul va fi publicat și săptămâna viitoare. Suntem cu toții de acord”, a declarat editorialistul Patrick Pelloux, care este și specialist în medicina de urgență.
Echipa care a rămas la Charlie Hebdo s-a reunit joi, în jurul prânzului, pentru a discuta despre viitorul publicației, a explicat pentru AFP Gerard Biard, redactor-șef al săptămânalului.