Încă un incident cu un avion BOEING. Modelul 757, al companiei Delta Air Lines, și-a pierdut roata din față la decolare
Un nou incident în care este implicat un avion Boeing. Modelul 757, operat de compania aeriană Delta Air Lines și-a pierdut roata din față în timp ce se pregătea de decolare.
Roata s-a desprins de avion și s-a rostogolit pe un deal.
Ce menționează raportul FAA
Incidentul s-a petrecut sâmbătă, 20 ianuarie, pe când pilotul se pregătea să ridice avionul de pe Aeroportul „Hartsfield-Jackson”, din Atlanta, potrivit Administrației Federale a Aviației (FAA).
FAA, care investighează incidentul cu desprinderea trenului de aterizare din față al Boeingului 757, informează că niciunul dintre cei 170 de pasageri și membri ai echipajului aflați la bord nu a fost rănit.
În raportul Administrației Federale a Aviației se menționează că aeronava se alinia și aștepta să decoleze de la sol în momentul în care „roata din față s-a desprins și s-a rostogolit pe deal”.
Compania Delta Air Lines opera o cursă Atlanta – Bogota (Columbia) când s-a produs incidentul.
Un purtător de cuvânt al operatorului aerian a precizat că toți pasagerii au fost îmbarcați într-o altă aeronavă.
Publicația New York Times, care a dezvăluit acest incident, relatează că oficialii gigantului Boeing au refuzat să comenteze. FAA a anunțat doar că își continuă investigația.
171 de aeronave Boeing Max 9, oprite la sol
Nu mai departe de începutul acestei luni, mai precis la 5 ianuarie, un alt model de Boeing, 737 Max 9, a pierdut o bucată din fuzelaj în timp ce se afla în aer. Aeronava avea doar 8 săptămâni de când era în uz, fiind operată de compania Alaska Airlines.
Din fericire, nicio persoană nu a fost rănită în acest incident grav.
În urma celor întâmplate, s-a pus sub lupă întreaga linie de producție a colosului Boeing. Mai mult, FAA a ordonat ca 171 de modele Boeing Max 9 să fie oprite la sol.
În plus, agenția americană a recomandat tuturor companiilor aeriene care au curse cu Boeing 737 să inspecteze cu maximă atenție ușile pentru a se asigura că sunt fixate corespunzător.
Mai mulți operatori au raportat elemente de feronerie slăbite, în timpul inspecțiilor avioanelor Boeing Max 9.