O campanie de solidarizare cu victimele atacului, cu jurnaliștii și de susținere a libertății de exprimare a luat naștere pe rețelele de socializare la scurt timp după atacul armat de la sediul revistei satirice Charlie Hebdo, din Paris.
Astfel, peste 56.000 de postări pe Twitter au fost însoțite, în ultimele ore, de hashtag-ul #JeSuisCharlie, potrivit BBC. De asemenea, mai mulți internauți și-au schimbat poza de profil cu o imagine simplă cu mesajul „Je Suis Charlie”.
La fel a procedat și Ambasada SUA în Franța, care a preluat respectiva fotografie și a setat-o ca poză de profil pe contul său de Twitter.
FOTO: Twitter
Cel puțin 12 persoane, inclusiv doi polițiști, au fost ucise miercuri într-un atac comis de indivizi înarmați cu arme automate și lansatoare de rachete la sediul parizian al revistei satirice Charlie Hebdo.
Stéphane Charbonnier (Charb), directorul publicației satirice, și alți trei caricaturiști se află printre victime, potrivit unor surse citate de site-ul 20Minutes.fr. Parchetul din Paris a precizat că informația se bazează pe declarațiile unui martor care a văzut cadavrele.