Prima pagină » Știri externe » Lady Gaga dezvăluie că ia medicamente în fiecare zi împotriva afecțiunii de care suferă

Lady Gaga dezvăluie că ia medicamente în fiecare zi împotriva afecțiunii de care suferă

Lady Gaga dezvăluie că ia medicamente în fiecare zi împotriva afecțiunii de care suferă
Cântăreața americană Lady Gaga a recunoscut, în cadrul unui concert susținut joi la Londra, că urmează un tratament zilnic împotriva depresiei și că un moment foarte dificil legat de această afecțiune a fost pentru ea la finele anului trecut, potrivit contactmusic.com.

Lady Gaga, în vârstă de 28 de ani, a vorbit, în timpul concertului susținut joi, 23 octombrie, pe arena O2 din Londra, despre lupta sa cu depresia, spunând că episoadele cele mai grele ale acestei afecțiuni apar în timpul turneelor sale, iar căderea psihică pe care a resimțit-o cel mai acut a avut loc la sfârșitul anului 2013.

Artista, care a spus că ia în continuare, zilnic, pastile împotriva depresiei, a citit pe scenă o scrisoare emoționantă din partea unui fan care a încercat să se sinucidă.

„Iau medicamente pentru depresie în fiecare zi. Obișnuiam să mă torturez singură din cauza asta. Mă gândeam «De ce nu pot fi fericită?», dar apoi mi-am dat seama că așa m-am născut, iar unora le este mai greu să vadă lumina de la capătul tunelului. Dar depresia trebuie să fie luată mult mai în serios!”, a spus cântareața care a dedicat o versiune a melodiei „Born this way” fanului care i-a scris legat de sinucidere.

Lady Gaga, al cărei nume real este Stefani Germanotta, este renumită pentru spectacolele ei adeseori controversate. La gala MTV VMA 2010, artista americană a purtat o rochie croită din bucăți de carne crudă, în semn de protest față de politica „don’t-ask-don’t-tell” („nu întreba, nu spune”) din armata americană. Această lege, care impunea militarilor să își ascundă homosexualitatea, a fost abrogată în 2011.

Cântăreața Lady Gaga, care a concertat la București în august 2012, a devenit celebră grație unor piese precum „Bad Romance” și „Poker Face”, dar și cu ajutorul unui marketing agresiv și al provocărilor – în special vestimentare.