Inițial compania folosea ambalaje pe care erau ilustrate peisaje grecești. În această imagine era prezentă și o mică biserică ortodoxă ce avea cu arhitectura clasică și o cruce pe acoperiș. Dar la scurt timp după comercializarea cu aceste imagini, compania a înlocuit această imagine cu una identică dar de pe care dispăruse crucea, scriu belgienii de la RTL.
Acest lucru a provocat rapid indignare în mediul online, numeroși internauți declarându-se indignați de decizia luată de comerciant.
Un purtător de cuvânt al companiei din Germania a declarat pentru sursa menționată că decizia de retragere a simbolului a fost pentru „că se încearcă evitarea simbolurilor religoase pentru a nu exclude nicio comunitate cu alte convingeri”.
„Suntem o companie care respectă diversitatea și asta explică designul ambalajelor”, a adăugat el.
Dar în ciuda valului de indignare apărut după schimbarea ambalajelor, compania și-a cerut scuze pentru cei care s-au simțit ofensați de decizia de înlocuire a primelor ambalaje care conțineau simbolul crucii.