Magnatul indian Ratan Tata este lăudat de către internauți pe rețelele de socializare pentru că se deplasează cu una dintre cele mai ieftine mașini din lume.
Președintele emerit al Grupului Tata este cunoscut pentru simplitatea sa, în pofida averii sale uriașe.
El folosește modelul Nano, lansat de compania sa, Tata, în 2009, dar care nu mai este produs din 2019.
Potrivit BBC, modelul de bază costă numai 1.979 de dolari.
Dar după succesul inițial al Nano, marca a început să piardă în fața altor producători din cauza problemelor legate de producție și marketing.
Primul lot de 100.000 de modele a fost vândut printr-o loterie, cererea depășind oferta. Cu toate acestea, cererea a continuat să scadă în anii următori, devenind un eșec financiar pentru companie. Ratan Tata a recunoscut în 2012 că lansarea Nano a fost o eroare.
Apariția magnatului de 84 de ani la hotelul de lux Taj în micuța mașină și fără agenți de securitate a făcut furori pe internet, după ce o înregistrare video a apărut pe rețelele sociale.
Utilizatorii i-au lăudat alegerea și au spus că este vorba despre „o lecție de simplitate”. Alții au spus că Ratan Tata este „o legendă”.
„Ratan Tata cucerește din nou inimile tuturor”, a scris un alt utilizator.
Miliardarul a scris recent pe o rețea socială despre modelul Nano și a povestit de ce această mașină este ceva special pentru el.
Pe de altă parte, în ultima vreme au apărut relatări care sugerează că grupul Tata plănuiește să relanseze Nano, dar de data aceasta, ca mașină electrică. Multe firme au încercat să intre pe piața în creștere a mașinilor electrice, dar experții spun că India trebuie să investească masiv în stații de încărcare și managementul lanțului de aprovizionare pentru a face din mașinile electrice o opțiune viabilă pentru producătorii de mașini.