Noul sport în care intră Coca-Cola
Compania Coca-Cola ar fi semnat un contract de sponsorizare cu o echipă de frunte din Campionatul Mondial de Formula 1, iar anunțul oficial ar urma să fie făcut joi, la Sao Paulo, unde va avea loc ultima etapă a sezonului, Marele Premiu al Braziliei, informează autosport.com.
Sursa citată precizează că este vorba de o echipă care a câștigat cel puțin o cursă în acest sezon. Speculațiile o vizau pe McLaren, însă team-ul de la Woking are un contract de sponsorizare cu GlaxoSmithKline, pentru promovarea mărci de băuturi Lucozade.
Printre mărcile deținute de Coca-Cola se numără și Burn, o băutură energizantă, și se pare că aceasta este ținta vizată pentru promovare de compania americană și nu celebra „cola”. Burn ar urma să intre în competiție cu Red Bull, care a beneficiat de o expunere uriașă în ultimii ani, prin echipa cu același nume, triplă campioană mondială.
Coca-Cola sponsorizează o competiție anuală, cursa de 600 de mile NASCAR Sprint Cup, de la Charlotte.