Compania elvețiană, care comercializează la nivel global, printre alte produse, ciocolată, hrană pentru bebeluși și cafea, a observat interesul tot mai mare al consumatorilor pentru produsele de îngrijire facială. Nestle a cumpărat cu 5,7 miliarde dolari drepturile pentru producerea unor tratamente injectabile anti-rid de la Valeant Pharmaceuticals.
Totodată, Nestle colaborează cu L’Oreal într-un joint venture care dezvoltă produse dermatologice. La nivelul acestui an, Nestle a investit 350 milioane de dolari în cercetarea și dezvoltarea dermatologiei, a declarat Humberto Antunes, șeful diviziei Nestle Skin Care.
Primele huburi de cercetare, denumite SHIELD (Skin Health Investigation, Education and Longevity Development), vor fi deschise la mijlocul lui 2015 în New York, urmat de Hong Kong și Sao Paolo și ulterior America de Nord, Asia și Europa.
Antunes a precizat că aceste centre vor semăna cu „un parc de distracții” pentru cercetători, academicieni și alți experți din industria îngrijirii pielii.
Inițiativa a fost dezvoltată în colaborare cu Global Coalition on Aging (GCOA), un consorțiu care include companii precum Intel și Bank of America. Grupul va promova necesitatea dezvoltării unor produse dermatologice pentru populația globală, care va include un miliard de persoane cu vârste de peste 60 de ani, până în 2020, informează economictimes.indiatimes.com. Nestle a refuzat să spună câți bani va investi în centrele SHIELD.