Prima pagină » Știri externe » Premieră: Fifth Avenue a pierdut poziția de cea mai SCUMPĂ arteră comercială din lume. Noua ocupantă a primului loc se află în Europa

Premieră: Fifth Avenue a pierdut poziția de cea mai SCUMPĂ arteră comercială din lume. Noua ocupantă a primului loc se află în Europa

Premieră: Fifth Avenue a pierdut poziția de cea mai SCUMPĂ arteră comercială din lume. Noua ocupantă a primului loc se află în Europa
Premieră: Fifth Avenue a pierdut poziția de cea mai scumpă arteră comercială din lume. Noua ocupantă a primului loc se află în Europa

Via Monte Napoleone din Milano a depășit Fifth Avenue din New York și a devenit cea mai scumpă arteră comercială din lume.

Aceasta este prima dată când o arteră dintr-un oraș european ajunge în fruntea clasamentului, arată CNN.

Chiriile de pe artera situată în inima capitalei financiare a Italiei au crescut cu 11% în ultimele 12 luni, până la aproape 20.000 de euro pe metru pătrat pe an, deoarece cererea a depășit oferta, potrivit unui raport publicat miercuri de grupul imobiliar Cushman & Wakefield.

Prin comparație, chiriile de pe Fifth Avenue au rămas neschimbate pentru al doilea an consecutiv.

Dincolo de primele două locuri, New Bond Street din Londra a depășit Tsim Sha Tsui din Hong Kong pentru a ocupa locul al treilea. Emblematicul Champs Élysées din Paris ocupă locul al cincilea.

Via Monte Napoleone „este foarte scurtă în comparație cu Fifth Avenue, New Bond Street sau Champs Élysees”, contribuind la creșterea chiriilor, a declarat Thomas Casolo, director de retail al Cushman & Wakefield Italia. Din punctul acestuia de vedere, prețurile ar putea să mai crească, pentru că spațiile comerciale sunt puține.

Prețurile pe Via Monte Napoleone sunt uriașe

Aflat acum la a 34-a ediție, raportul urmărește chiriile în 138 de destinații de retail de top la nivel global. Aceste locații se confruntă cu o cerere mare și o ofertă limitată, potrivit lui Robert Travers, șeful departamentului de retail pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa la Cushman & Wakefield.

Brandurile „își dublează magazinele fizice în locațiile de top, deoarece concurența pentru atenția consumatorilor determină nevoia unei experiențe superioare de cumpărături”, a spus el.

În aprilie, Kering a plătit 1,3 miliarde de euro pentru a achiziționa o clădire de pe Via Monte Napoleone de la o filială a Blackstone.

Evoluțiile reflectă un boom al turismului de lux în Milano, care găzduiește una dintre cele mai importante săptămâni ale modei din lume, precum și o săptămână a mobilei și designului interior, mai notează sursa citată.

Anul acesta, cele mai scumpe zece artere comerciale sunt:

  1. Via Monte Napoleone, Milan
  2. Upper Fifth Avenue, New York
  3. New Bond Street, Londra
  4. Tsim Sha Tsui, Hong Kong
  5. Champs Élysées, Paris
  6. Ginza, Tokyo
  7. Bahnhoftstrasse, Zurich
  8. Pitt Street Mall, Sydney
  9. Myeongdong, Seoul
  10. Kohlmarkt, Vienna

Sursa foto: Shutterstock

Andrei Văcaru a absolvit studiile de licență la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București în anul 2013, dar și un master în Comunicare în cadrul ... vezi toate articolele

Citește și