Prima pagină » Știri externe » Scandal pe noul logo turistic al Bulgariei: seamănă foarte bine cu cel lansat cu patru luni înainte de Kârgâstan

Scandal pe noul logo turistic al Bulgariei: seamănă foarte bine cu cel lansat cu patru luni înainte de Kârgâstan

Noul logo turistic al Bulgariei, menit să promoveze călătoriile în această țară și aflat deja în mijlocul unei controverse, seamănă cu cel lansat toamna trecută de Kârgâstan, relatează Novinite.

Noul logo turistic al Bulgariei, menit să promoveze călătoriile în această țară și aflat deja în mijlocul unei controverse, seamănă cu cel lansat toamna trecută de Kârgâstan, relatează Novinite.

Cele două logo-uri au aceeași formă și culori asemănătoare. Designul interior al logo-ului statutul kârgâz reprezintă soarele, apa, munții, nisipul și vegetația, elemente prezente și în emblema bulgărească.

Logo-ul turistic al fostei republici sovietice din Asia Centrală a fost prezentat oficial în septembrie 2012, cu patru luni înaintea Bulgariei.

Emblema kârgâză conține expresia „So much to discover!”, iar cea a Bulgariei „Discover and share!”.

Logo-ul Bulgariei, parte a unei campanii pentru brandul turistic al țării, a provocat controverse la prezentare, în luna ianuarie, când criticii au acuzat sărăcia conceptuală și artistică a acestuia.

Ministerul Economiei, Energiei și Turismului din Bulgaria a plătit 1,4 milioane de leva (700.000 de euro) pentru dezvoltarea conceptului și imaginii campaniei de promovare a brandului de țară.