Primul număr al ziarului Charlie Hebdo în limba germană va fi tipărit în 200.000 de exemplare și va fi compus în mare parte din texte și desene traduse din versiunea franceză a publicației, însă redacția dorește să creeze și conținut exclusiv pentru versiunea germană și să coopereze cu autori și desenatori de satire din Germania.
Echipa Charlie Hebdo a ales Germania întrucât în această țară jurnaliștii ziarului au avut cea mai bună receptare în cadrul conferințelor susținute, și tot acolo ediția creată de supraviețuitorii atacului terorist din ianurie 2015 din Paris, s-a vândut în 70.000 de exemplare, potrivit purtătorului de cuvânt al ziarului. 1000 de exemplare în franceză s-au vândut în fiecare săptămână în Germania.
Echipa Charlie Hebdo deja traduce o parte a site-ului său de internet în limba engleză. În Franța, Charlie Hebdo vinde 60.000 de exemplare în fiecare săptămână în chioșcuri, și 50.000 de exemplare cu abonament.
Publicația franceză Charlie Hebdo este un săptămânal satiric, nonconformist, cunoscut pentru caracterul său profund antireligios și pentru caricaturile cu profetul Mahomed, pe care le publică în mod regulat.
Cel puțin 12 persoane, inclusiv doi polițiști, au murit pe 7 ianuarie 2015 într-un atac comis de indivizi înarmați cu arme automate și lansatoare de rachete la sediul parizian al revistei satirice Charlie Hebdo. Stéphane Charbonnier (Charb), directorul revistei satirice, și caricaturiștii Jean Cabut (Cabu), Bernard Verlhac (Tignous) și Georges Wolinski (Wolinski) și-au pierdut viața în atacul comis de membrii rețelei teroriste Al-Qaida.