The Guardian își retrage publicitatea de pe Google și Youtube. Care este motivul

Publicat: 19 03. 2017, 09:02

Situația a fost descoperită de o agenție care acționează pentru grupul de media britanic, după ce a verificat situația anunțurilor The Guardian în Google și Youtube, prin intermedul serviciului Google AdX. Potrivit sursei citate, ar fi vorba de anunțurile prin care se prezenta oferta de abonare la publicația britanică, scrie Pagina de Media.

Oferta de abonare a publicației The Guardian ar fi fost plasată alături de materiale video de pe Youtube care prezentau naționaliști rasiști americani, un predicator interzis în Marea Britanie care instiga la ură sau un preot islamist controversat.

Davin Pemsel, directorul executiv al publicației The Guardian, a trimis o scrisoare către Google, în care a scris că este „complet inacceptabil” ca serviciile sale de publicitate să fie utilizate în acest fel, mai scrie sursa citată.

Acesta a spus că The Guardian își va retrage publicitatea până când Google poate „oferi garanții că această eroare pe cele două platforme, Google și Youtube, nu se va mai întâmpla în viitor”.