Primele imagini care au fost difuzate pe acest ecran sub forma unui film digital și muzical au prezentat munți, o pasăre, zgârie-norie stilizați și multicolori și mai multe puncte luminoase.
Instalat pe fațada unui hotel, ecranul are o înălțime de opt etaje (23,7 metri) și o lungime de 100,5 metri. El acoperă întreaga fațadă a acelei clădiri, care este amplasată între 45th Street și 46th Street din Times Square.
Ecranul conține 24 milioane de pixeli, reprezentând o densitate de neegalat în lume pentru o astfel de suprafață, afirmă Mitsubishi Electric Power Products Inc., care l-a fabricat. Tehnologia utilizată, Real Black LED, permite trecătorilor să beneficieze de o vizionare precisă, chiar dacă se află la o distanță foarte mică.
Ecranul uriaș este asociat de asemenea cu camere de înaltă definiție (HD), care pot să filmeze mulțimea din Times Squarer și să difuzeze imagini în direct, fiind conectat și la rețelele de socializare.
În ciuda temperaturilor glaciale, sute de turiști și de newyorkezi fascinați au imortalizat momentul, marți seară, pe telefoanele lor mobile, în timp ce ecranul cu o suprafață de peste 2.300 de metri pătrați prezenta continuu acel film produs de studiourile Universal Everything.
Google va fi prima companie a cărei reclamă va fi difuzată pe acest ecran uriaș, începând din 24 noiembrie.
„Ecranul a fost vândut unui publicitar până în ianuarie”, a precizat Clear Channel Spectacolor, care închiriază spații publicitare. Compania americană precizează că ecranul uriaș, care eclipsează toate celelalte panouri luminoase din Times Square, a generat înainte de lansarea sa „un interes uriaș”.
Prețul său de închiriere nu a fost comunicat, dar el ar depăși suma de 2,5 milioane de dolari pentru patru săptămâni, potrivit The New York Times.
Prin Times Square din New York, considerată cea mai cunoscută piață din lume, trec în fiecare zi câteva sute de mii de persoane.