Un mare grup media lansează un post de televiziune în care nu vor fi difuzate știri despre Brexit
Inițiativa privind postul de televiziune a fost generată de un studiu, ce a descoperit că o treime dintre britanici evită să urmărească știrile din Marea Britanie. 71% dintre aceștia au susținut că alegerea lor este cauzată de frustrarea cu privire la Brexit.
Cei care au condus studiul au descoperit că 60% dintre oameni au considerat că știrile despre Brexit au un impact emoțional negativ asupra lor, în timp ce 40% dintre britanici s-au simțit lipsiți de putere pentru a schimba cursul evenimentelor.
„Sky News Brexit – Free este o abordare îndrăzneață, dar, ascultând opinia publică din ultimele luni, reprezintă ceva ce știm că audiența noastră va prețui. Brexit reprezintă o poveste istorică, ce are un impact semnificativ, iar noi vom continua să îl acoperim. Noul canal le oferă oamenilor, pur și simplu, opțiunea de a lua o pauză de la Brexit”, a declarat John Ryley, de la Sky News.