Un restaurant i-a umflat cu 4 dolari nota unui profesor de la Harvard. Ce a făcut acesta
Comanda sa era în valoare de 53,35 dolari, potrivit meniului de pe site-ul restaurantului, dar nota primită a fost cu 4 dolari mai mare, transmite The Guardian. Edelman a trimis un e-mail la adresa de contact de pe site pentru a afla de ce a fost taxat suplimentar. Fiul patronilor și managerul restaurantului i-a răspuns că prețurile s-au schimbat, însă nu au fost actualizate pe site, cerându-și scuze pentru neplăcere.
Profesorul nu a fost însă mulțumit de explicație. „Potrivit legilor din Massachusetts, este o infracțiune serioasă să afișezi un preț și să ceri altul. Vă cer să renunțați la această practică imediat”, a scris Edelman. Apoi le-a recomandat celor de la Sichuan Garden să-i returneze de trei ori diferența de preț, adică 12 dolari, așa cum prevede legea. „Vă rog să depuneți 12 dolari în contul meu sau să trimiteți la mine acasă un cec în valoare de 12 dolari”, a continuat el.
Managerul restaurantului s-a oferit să returneze diferența de 4 dolari, însă aces lucru l-a enervat pe Edelman. În cele din urmă, după încă un schimb de e-mailuri în care profesorul amenință magazinul cu acțiuni legale, reprezentantul Sichuan Garden a promis că va returna de trei ori diferența și l-a întrebat pe profesor: „Merită această chestiune să pierzi timpul cu ea?”.
„Ai dreptate când sugerezi că am lucruri mai bune de făcut. Dacă ai fi răspuns imediat pozitiv la mesajul meu inițial, totul s-ar fi terminat foarte repede”, a răspuns Ben Edelman.
Profesorul este renumit pentru acțiunile sale în care arată modurile în care companiile nedreptățesc clienții.