Astfel, potrivit lui Mihai Florea, city manager la Taxify, tarifele vor fi reduse de pe 14 august, pentru o promoție de două săptămâni, noul tarif urmând a fi de doar 0,65 de lei pe kilometru, umătate din prețul vechi de la Taxify și mult sub prețul Uber sau al taxiurilor.
În plus, tariful minim se înjumătățește și el la 5 lei. Aceste reduceri au fost posibile după ce Taxify a primit o investiție de la grupul chinez Didi Chuxing.
Compania Taxify a fost lansată în Estonia acum patru ani, iar actuala strategie are un scop precis, acela de a câștiga clientelă și șoferi parteneri.Pentru a susține șoferii parteneri să „iasă la stradă”, deși 65 de bani e o sumă infimă, Taxify va oferi și bonusuri în funcție de numărul de curse „Am observat că utilizatorii sunt foarte receptivi în urma primei scăderi și vrem să arătăm cât mai multor persoane că Taxify este o aplicație convenabilă”, a mai spus Florea, pentru cei de la start-up.ro.