Prima pagină » IT&C » Altex preia obligațiile Domo față de foștii clienți ai companiei

Altex preia obligațiile Domo față de foștii clienți ai companiei

Altex preia obligațiile Domo față de foștii clienți ai companiei
Retailerul electro-IT Altex a anunțat vineri că va asigura servicii post-vânzare clienților Domo, după închiderea magazinelor acestuia.

„ALTEX a pus în aplicare această facilitate adusă clienților Domo încă de anul trecut, prin preluarea obligațiilor pe care vechiul retailer le avea față de clienții săi în magazinele deschise în locul fostelor showroom-uri Domo”, arată retailerul într-un comunicat.

Până în prezent Altex a deschis magazine în locul Domo în Cluj-Napoca, Craiova, Constanța, Miercurea Ciuc, Pitești, Râmnicu Sărat, Reghin și Târgoviște.

„În București, foștii clienți Domo vor putea apela la serviciile post-vânzare în magazinul din AFI Palace Cotroceni. Conform noii politici a retailer-ului, foștii clienți Domo pot beneficia, pentru produsele aflate în gama ALTEX, de garanție și service. Pentru a putea fi aplicate aceste facilități, clienții trebuie să prezinte facturile produselor achiziționate și să fie urmate procedurile aferente soluțiilor post-vânzare, disponibile pe website-ul oficial al retailer-ului”, arată Altex, companie deținută de Dan Ostahie.

Domo a anunțat în noiembrie 2015 că va închide toate magazinele fizice, pentru a rămâne cu operațiuni doar online.

Managerul general al eMag, Iulian Stanciu, a declarat atunci că retailerului Domo îi va fi și mai greu să facă față concurenței, în online, după închiderea magazinelor fizice, iar pentru preluarea clienților companiei s-a dus o „bătaie în tranșee” între competitori.