Anunțul făcut de creatorul Pokemon Go. Cum se va schimba jocul
John Hanke, fondatorul Niantic Labs și dezvoltatorul jocului Pokemon Go, a fost ovaționat de mai mult de 6.500 de fani pe scena rezervată de obicei personalităților din studiourile TV sau cele ale rețelelor de televiziuni, potrivit Reuters.
Hanke a declarat că popularitatea la nivel global a jocului, care incorporează creaturi animate și viu colorate din universul Pokemon creat de Nintendo, în lumea reală folosind procedeul realității augmentate (AR) și tehnologia GPS Google, este „impresionantă”.
Jocul, lansat pe 6 iulie, este o dezvoltare a unei aplicații anterioare a Niantic Labs pe bază de AR, numită „Ingress”, despre care Hanke a declarat că a câștigat popularitate după lansarea lui Pokemon Go.
Pokemon Go a captivat fanii din jurul lumii, cu 21 de milioane utilizatori activi în SUA în mai puțin de două săptămâni de la lansare. Acțiunile la bursă ale Nintendo au înregistrat o creștere fulminantă de la lansarea jocului.
Hanke a declarat că actualizările și noile caracteristici ale jocului vor fi disponibile în lunile și anii viitori pe măsură ce jocul se dezvoltă pentru a include mai multe creaturi și elemente ale vastului univers Pokemon.
În timpul unei sesiuni de întrebări și răspunsuri cu publicul, Hanke a declarat că echipa sa era conștientă de erorile din joc și că acestea sunt în curs de reperație, precizând că a ținut cont de sugestiile fanilor referitor la ce alte elemente să adauge, precum posibile funcții pentru înmulțirea Pokemonilor.
Acesta a declarat că echipa sa lucrează la îmbunătățirea funcțiilor „Pokestops” și „gyms,” (locurile în care utilizatorii jocului își pot antrena Pokemonii), localizate în diferite zone din preajma ariei în care trăiește un utilizator, și a dezvăluit identitățile a trei lideri virtuali ai echipelor – Blanche pentru Echipa Mystic, Spark pentru Echipa Instinct și Candela pentru echipa Valor.
Prin aplicație jucătorii pot merge pe jos, în realitate, în propriul cartier, pentru a vâna și captura personaje de desene animate virtuale, care apar pe ecranele telefoanelor lor inteligente prin scanare, cu ajutorul camerei foto.
Dezvoltatorul a declarat că AR „poate intensifica lucrurile pe care le facem deja să iasă din casă”, și își dorește ca Pokemon Go să încurajeze oamenii să iasă din casă, să devină activi și să întâlnească noi persoane.
Mulți jucători prezenți la eveniment și-au făcut speranțe ca un Pokemon rar să fi fost lansat specia pentru ei, dar Hane i-a dezamăgit declarând că nu existau noi monștri rari Pokemon creați special pentru convenția Comic-Con.
Mica echipă de la Niantic Labs, fondată de Google și transformată într-o entitate independentă anul trecut, s-a strofocat să mențină serverele jocului în funcție pe măsură ce din ce în ce mai mulți utilizatori se alătură fenomenului, a declarat Hanke, iar prioritatea numărul unu a fost să împiedice prăbușirea serverelor.
Primele jocuri Pokemon au apărut în Japonia în anul 1996 și erau destinate consolei Nintento. Jucătorii încercau să captureze monștrii și să îi pregătească pentru viitoarele bătălii cu alți adversari. Cu timpul, franciza s-a extins, iar acum compania produce inclusiv jocuri pe tablă sau jucării. „Pokemon Go” aduce lumea jocului în lumea reală utilizând tehnologia numită realitate augmentată, scrie The Wall Street Journal.
Jocul este asemănător unei căutări de comori. După ce utilizatorii descarcă aplicația, aceștia folosesc coordonatele geolocației în care se află și camera foto a telefonului pentru a captura monștrii virtuali care apar în locurile reale din împrejurimi. De exemplu, se știe că monștrii trăiesc lângă râuri, lacuri sau oceane. Monștrii capturați pot fi folosiți în bătăliile cu alți utilizatori.