Conform sursei citate, valoarea atât de mare a Snapchat este specifică industriei de telecomunicații din SUA, însă The Huffington Post atrage atenția că această companie a avut până în prezent venituri de 0 dolari.
Potrivit Bloomberg, un grup de investitori, între care se află și Alibaba, versiunea chineză a retailerului Amazon, este interesat de achiziționarea acestei aplicații.
Un purtător de cuvând al Snapchat a refuzat să comenteze informația.
Snapchat a intrat în atenția internațională a media după ce atât Facebook, cât și Google au făcut oferte de 3 miliarde de dolari, respectiv 4 miliarde de dolari pentru a cumpăra această aplicație. Însă, Snapchat a refuzat ambele oferte.
În luna mai, Federal Trade Commission a anunțat că a încheiat un acord cu compania Snapchat, pe care a acuzat-o că își înșală utilizatorii în privința caracterului efemer al „snaps”-urilor publicate (fotografii, mesaje video, mesaje text), despre care se presupune că ar trebui „să dispară pentru totdeauna” în mai puțin de 10 secunde. Snapchat a neglijat mai ales să îi informeze pe utilizatori în legătură cu faptul că „snaps”-urile pot fi salvate pe termen nedeterminat, utilizând alte aplicații.
Acest serviciu pentru telefoane inteligente a devenit foarte popular după lansarea sa în septembrie 2011. Însă succesul său a generat multe îngrijorări, pentru că aplicația poate să ofere adolescenților o falsă impresie de securitate atunci când își publică fotografiile.
FTC a acuzat Snapchat și de faptul că a colectat, fără să îi anunțe, contactele din agendele utilizatorilor săi care posedă un iPhone, un iPad sau un iPod.
Aceeași instituție americană a reproșat faptul că Snapchat nu și-a securizat suficient serviciul „Find a Friend”, care a permis piraților cibernetici să acceadă în baza sa de date și să fure astfel nume și numere de telefon de la 4,6 milioane de utilizatori.
Nicio amendă nu a fost aplicată, însă Snapchat ar putea face obiectul unor sancțiuni financiare, dacă nu va respecta condițiile acestui acord, după cum a mai spus FTC.
Snapchat a promis, într-un comunicat, că va răspunde chestiunilor semnalate de FTC și a precizat că a rezolvat deja mai multe dintre aceste probleme.
Totodată, Snapchat și-a asigurat utilizatorii că va continua să investească în sisteme de securitate și în mijloace tehnice care să împiedice comiterea unor abuzuri.