Apple este victima propriului succes. De ce întârzie noul produs

Publicat: 09 10. 2014, 14:08
Actualizat: 03 02. 2019, 11:42

Producția iPad-urilor care vor avea un ecran LCD de 12,9 inci, trebuia să înceapă în decembrie, potrivit surselor The Wall Street Journal.

„Prioritatea pentru lanțul de furnizori Apple este să satisfacă cererea de iPhone-uri cu ecrane mai mari. Producția de iPhone 6 Plus este în continuare nesatisfăcătoare”, a declarat una dintre sursele publicației.

Foxconn este una dintre companiile din lanțul de producție al Apple care se confruntă cu nevoia de a angaja mai mulți muncitori pentru a face față volumului de lucru ridicat. Foxconn se ocupă de asamblarea produselor Apple, iar 200.000 de muncitori de la cea mai mare unitate de producție a companiei, din nordul Chinei, construiesc și componente ale echipamentelor, cum ar fi carcasele metalice.

Apple va lansa în 16 octombrie noua generație de iPad-uri, ultima tabletă scoasă pe piață fiind iPad Air, cu ecran de 9,7 inci.

Vânzările de iPad-uri au scăzut în ultimele două trimestre consecutive, generând un venit de 32 de miliarde de dolari pentru Apple în ultimul an fiscal. Ritmul de vânzare a iPad-urilor a încetinit, deoarece clienții au început să se orienteze către modele mai ieftine, precum și pentru că aceștia își înnoiesc mai rar tabletele decât smartphone-urile.

La începutul lunii septembrie, Apple a prezentat două noi modele de smartphone, iPhone 6 și iPhone 6 Plus, cu ecrane de 4,7 inci și 5,5 inci. Compania a vândut în primul weekend de la lansarea pe piață a celor două echipamente un număr record de peste 10 milioane de noi iPhone-uri, cumpărătorii luând cu asalt magazinele clasice și virtuale.