Așteptările lui Mark Zuckerberg de la platorma Facebook
Miliardarul în vârstă de 30 de ani Mark Zuckerberg, cofondator și director executiv al Facebook, a participat vineri, la sediul central al companiei pe care a creat-o, la prima sa sesiune de întrebări și răspunsuri, vorbind despre numeroase aspecte referitoare la rețeaua de socializare, dar și despre chestiuni personale.
În acest context, Mark Zuckerberg a declarat că își dorește ca Facebook să devină la fel de indispensabilă precum electricitatea, precizând că scopul său nu a fost niciodată acela ca rețeaua de socializare pe care a creat-o să fie modernă și captivantă.
„Scopul meu nu a fost niciodată acela ca Facebook să fie cool. Eu nu sunt o persoană cool și nu am încercat niciodată cu adevărat să fiu astfel. Modelul nostru pentru Facebook nu a fost niciodată acela de a încerca să facem ca această rețea să fie în mod special captivantă – am vrut doar să o facem utilă”, a spus Mark Zuckerberg.
El a vorbit și despre evoluția rețelei de socializare, de la înființarea sa în 2004 și până în prezent.
Potrivit lui Zuckerberg, la începuturile sale, Facebook găzduia în mod special scurte mesaje ale utilizatorilor. De asemenea, Zuckerberg estimează că până în 2020 cele mai multe postări pe Facebook vor fi clipuri video, pentru că aceste înregistrări ale unor momente din viața utilizatorilor au devenit mai ușor de realizat și distribuit.
„Scopul nostru este să construim ziarul personalizat perfect pentru fiecare persoană din lume. Încercăm să personalizăm și să arătăm utilizatorilor lucrurile care sunt cele mai interesante pentru ei”, a mai spus Mark Zuckerberg.
Facebook este cea mai mare rețea de socializare din lume, având 1,35 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, fapt care înseamnă că aproape jumătate din populația conectată la internet la nivel mondial folosește această platformă măcar o dată pe lună, după cum relata la sfârșitul lunii octombrie publicația The Wall Street Journal.