Prima pagină » IT&C » Au cerut 19.000 de dolari pentru un joc, dar au primit 107.000. O firmă românească a dat din nou lovitura pe Kickstarter

Au cerut 19.000 de dolari pentru un joc, dar au primit 107.000. O firmă românească a dat din nou lovitura pe Kickstarter

Au cerut 19.000 de dolari pentru un joc, dar au primit 107.000. O firmă românească a dat din nou lovitura pe Kickstarter
Până acum, NSKN Games a dezvoltat 7 jocuri de societate.

Până acum, NSKN Games a dezvoltat șapte jocuri de societate. Echipa și-a propus să producă jocul „Mistfall” în 60 de zile de la finalizarea campaniei pe Kickstarter și să-l livreze către cei peste 2.000 de susținători de pe platformă până la sfârșitul lunii septembrie a acestui an.

Firma NSKN Games a fost înființată în aprilie 2011, cu scopul de a dezvolta și publica jocuri de societate originale. „Am pornit cu o echipă formată din patru acționari (Andrei Novac, Agnieszka Kopera, Florin Neacșu și Vlad Sladariu) și în același timp prieteni și am avut ca punct de pornire interesul comun pentru jocuri de societate și toți credem în aceeași filosofie – aceea că jocurile reprezintă un mod distractiv și inteligent de petrecere a timpului liber”, declara, într-un interviu acordat anul trecut gândul,  Andrei Novac, Executive Manager la NSKN Games și unul dintre fondatori.

După succesul „Progress: Evolution of Technology”, Andrei Novac spunea că principalul motiv pentru care au ales o platformă de crowdfunding pentru joc a fost că, folosind această metodă nouă de finanțare, au putut să-și prezinte ideea direct către consumatorul final, fără intermediari. „În al doilea rând, fiindcă piața jocurilor de societate este foarte competitivă, crowfunding-ul este o metodă foarte bună de evaluare a calității produselor pe care urmează să le lansăm. Avem contact cu oameni care sunt pasionați de tot ce înseamnă jocuri de societate, au multă experiență cu acest tip de produse și ne pot oferi păreri foarte sincere și foarte bine fondate”, a declarat atunci Novac.

„Fenomenul” board games, deja popular în Occident, pătrunde treptat și în România. Multe dintre cafenele, ceainării sau baruri au grijă să includă în ofertă și câteva jocuri de societate. Au început să apară chiar și locuri dedicate comunităților pasionaților de acestea, precum Creative Board Gaming (CBG)

Adrian Popa este Editor of the Day la Gandul.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de ... vezi toate articolele