Black Friday 2014 Telekom România. Compania anunță planurile pentru campania de reduceri

Publicat: 21 11. 2014, 11:42
Actualizat: 13 01. 2020, 09:26

Black Friday 2014. Potrivit unui comunicat remis gândul, reducerile la produse vor fi de până la 70%, iar campania va debuta pe 21 noiembrie. Telekom.ro va oferi telefoane, tablete și accesorii cu discount de până la 70%, disponibile în perioada 21 – 23 noiembrie.

Clienții Telekom Romania care aleg să își achiziționeze un pachet 3P (televiziune, Internet și telefonie fixă) vor primi un voucher ce oferă reducere pentru achiziționarea unei tablete. Abonații care vor opta pentru o ofertă integrată (televiziune, Internet, telefonie fixă și mobilă) vor beneficia de un voucher pentru achiziționarea unui televizor. Oferta este valabilă în magazinele proprii Telekom și ale partenerilor sau accesând Telekom.ro.

Mai mult, cu ocazia Black Friday 2014, peste 400 de accesorii pentru telefoane mobile, tablete, laptopuri, camere foto, televizoare sau diferite electrocasnice vor fi disponibile pe Germanos.ro și Clickshop.ro cu reduceri de până la 70%. Fiecare comandă efectuată pe website-urile mai sus menționate va fi însoțită de o Cartelă Telekom.

UPDATE 1. Telekom publică oferta de Black Friday 2014 la adresa blackfriday.telekom.ro.

Vom publica aici cele mai bune oferte de Black Friday 2014 de la Telekom România. 

Telekom România

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.

În T3 2014, Telekom Romania a avut venituri de 247 milioane de euro. Pentru primele 9 luni, Telekom Romania Communications (fost Romtelecom SA) a raportat o creștere a veniturilor de 2,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, având valoarea de 457,7 milioane euro. Veniturile pentru T3 2014 au rămas stabile, fiind de 151,3 milioane euro. Veniturile totale în T3 2014 ale Telekom Romania Mobile Communications (fost Cosmote) au fost de 107 milioane euro, în creștere cu 5% față de trimestrul anterior.  În primele 9 luni ale anului 2014 comparativ cu aceeași perioadă a anului 2013, baza de clienți business a crescut cu 6,4%, în timp ce veniturile din segmentul B2B au crescut cu 12,7%.

Telekom Romania Mobile Communications este în plină dezvoltare a rețelei 4G, oferind acoperire 4G pentru 50% din populația din mediul urban și pentru 27% din totalul populației (rural și urban). În București, acoperirea 4G este pentru 98% din suprafață, în timp ce în localitățile turistice Brașov și Poiana Brașov acoperirea este de 98%, respectiv 100%. Clienții care nu se află în aria de acoperire 4G pot beneficia de 4G Experience, o conexiune avansată având la bază tehnologia 3G HSDPA dual carrier, ce permite viteze de până la 43,2 Mbps, în 269 orașe și peste 5056 de localități.