„Dacă nu pot face bani din telefoane, nu am să rămân în această afacere”, a declarat Chen într-un interviu acordat Reuters, adăugând că perioada de timp în care va fi luată o astfel de decizie este scurtă.
Șeful BlackBerry nu a furnizat detalii despre eventuala sistare a producției, dar a adăugat că se poate obține profit și din livrări anuale chiar și de 10 milioane de unități.
În perioada de vârf, în anul fiscal 2011, compania a vândut 52,3 milioane de telefoane, în timp ce trimestrul trecut livrările au scăzut sub 2 milioane.
BlackBerry analizează și investiții sau parteneriate cu alte companii în domenii reglementate, precum cel al sănătății, financiar și servicii juridice, întrucât toate acestea necesită un grad ridicat de securitate a comunicațiilor.
Achiziții mici care să suplimenteze oferta BlackBerry în privința securității sunt, de asemenea, posibile, a spus el.
Securitatea a devenit tot mai importană pentru companii și guverne, după dezvăluirile privind programele ample de spionaj derulate la nivel global de Agenția de Securitate Națională a SUA.
În martie, compania a raportat o pierdere de trimestrială de 423 de milioane de dolari și scăderea cu 64% a veniturilor.
Planurile pe termen lung prevăd inclusiv intrarea BlackBerry pe piața conectării diverselor dispozitive electronice, de la electrocasnicele din bucătărie la la smartphone-uri.