Prima pagină » IT&C » Burberry și Google au prezentat o tehnologie ce permite utilizatorilor să trimită săruturi virtuale

Burberry și Google au prezentat o tehnologie ce permite utilizatorilor să trimită săruturi virtuale

Burberry și Google au prezentat o tehnologie ce permite utilizatorilor să trimită săruturi virtuale
Companiile Burberry și Google au prezentat într-o campanie recentă o tehnologie ce permite utilizatorilor să înregistreze și să expedieze săruturi virtuale oricărei persoane din lume, cu ajutorul telefonului mobil sau al unei camere web, informează dailymail.co.uk.

Companiile Burberry și Google au prezentat într-o campanie recentă o tehnologie ce permite utilizatorilor să înregistreze și să expedieze săruturi virtuale oricărei persoane din lume, cu ajutorul telefonului mobil sau al unei camere web, informează dailymail.co.uk.

Serviciul a fost lansat la începutul acestui an și a fost promovat de actrița Sienna Miller într-o campanie Burberry, în care apare și logodnicul ei, Tom Sturridge.

Utilizatorul trebuie să se conecteze pe platforma dedicată de Burberry acestei aplicații – Kisss.Burberry.com -, să își țuguie buzele și să sărute ecranul telefonului său mobil. Noua aplicație preia forma buzelor din acel sărut și o transformă în imaginea unui sărut virtual.

Imaginea este apoi digitalizată și poate fi expediată oricărui utilizator din lume pe e-mail sau prin intermediul platformelor Google +, Facebook și Twitter.

Utilizatorii au chiar posibilitatea de a-și colora „sărutul virtual” cu un ruj de buze, tot virtual, în nuanța preferată.

Odată expediat sărutul virtual, utilizatorul poate să îl urmărească „zburând” într-un plic, pe cer, până în orașul destinatarului, prezentat în 3D cu ajutorul tehnologiei Google Earth.

Tehnologia a fost folosită în noua campanie „Burberry with love” a brandului Burberry, considerată punctul culminant al unui întreg an care celebrează romantismul.