Ce ați alege: YouTube sau Facebook?
YouTube a anunțat recent că a depășit pragul de un miliard de utilizatori activi în fiecare lună. Singura companie din lume care se putea mândri până atunci cu această performanță era Facebook.
Potrivit unui raport al băncii americane Citi, YouTube a consemnat venituri de 3,6 miliarde de dolari în 2012. Facebook a înregistrat anul trecut venituri de aproape 5 miliarde de dolari. De precizat că ambele companii au fost lansate aproximativ în aceeași perioadă – Facebook în 2004, iar YouTube în 2005.
Facebook are o capitalizare bursieră de 61 miliarde de dolari. YouTube, pe de altă parte, nu este o companie listată, ci proprietate a Google, care a cumpărat-o în 2006 cu 1,65 miliarde de dolari. Întrebarea care se pune este: dacă și YouTube era o companie listată, era mai valoroasa decât Facebook?
Pentru dumneavoastră care dintre cele două companii este mai valoroasă? De care serviciu online v-ați lipsi, dacă ați fi puși să alegeți: de Facebook sau de YouTube? SPUNEȚI-VĂ PĂREREA LA COMENTARII.