Ceasurile și brățările inteligente, dar și sistemele de supraveghere de tipul iBaby, care au la bază o funcție de monitorizare prin conectarea la un smartphone, se află printre cele mai cumpărate device-uri pentru femei.
„Prin fiecare gadget cumpărat, femeile urmăresc îmbunătățirea și simplificarea stilului de viață, fie că ne referim la acordarea unei atenții sporite în ceea ce privește condiția fizică, ori la supravegherea casei de la distanță”, a declarat Tudor Țiboc, director general al QuickMobile.
Potrivit acestuia, aspectul este, de asemenea, foarte important. Un design atractiv mărește șansele de vânzare. Ceasurile inteligente sunt preferate în culori deschise, precum roz sau alb, cu o interfață ușor de utilizat și dimensiuni reduse.
Aceleași criterii de design mai intervin și în cazul brățărilor de fitness, produse pentru care femeile sunt dispuse să dea până la 500 lei, în cazul în care le oferă o gamă largă de opțiuni de monitorizare a activității și condiției fizice zilnice.
Camerele de supraveghere iBaby, însă, își dovedesc utilitatea nu doar în cazul mămicilor, ci chiar și în cazul femeilor care doresc să controleze permanent activitatea animalelor de companie de acasă. De asemenea, datorită faptului că gadgetul surprinde poze inedite de fiecare dată când dispozitivul detectează mișcare sau zgomot,acesta poate fi și un instrument util contra efracției.
„Având în vedere tendința clientelor de a se îndrepta către gadgeturi cu multiple funcționalități, estimăm că următoarele tendințe în rândul acestora vor fi reprezentante de obiectele home&deco cu funcții inteligente, precum termostatele wi-fi, becurile LED cu funcții stereo sau lumânările decorative cu senzori de lumină ambientală”, a completat Tudor Țiboc.