Ce planuri are producătorul de căști audio Skullcandy pentru 2015
Skullcandy, brand prezent și pe piața din România, se confruntă cu rivali precum Beats Audio și SMS Audio. Cele două companii țintesc zona high-end a pieței de căști, unde o pereche costă peste 100 de dolari, în timp ce Skullcandy oferă produse mai ieftine, scrie cnbc.com.
În ultimul an, acțiunile Skullcandy au crescut cu 45% și compania a devenit brandul numărul unu în privința numărului de unități vândute și al patrulea jucător în privința veniturilor, potrivit unor date prezentate de firma de cercetare NPD.
În loc să vândă căști audio scumpe, Skullcandy se adresează tinerilor, precizează Michelle Whitehead, directorul de brand al companiei. La rândul său, directorul executiv al Skullcandy, Hoby Darling, a spus că se va concentra asupra celor două categorii cheie: muzică și jocuri video.
În 2011, compania Skullcandy a cumpărat specialistul în căști pentru jocuri video Astro. „Ne considerăm o companie 100% independentă și dorim să rămânem așa”, a mai declarat Hoby Darling.