Alegerea acestor cuvinte a făcut ca acțiunile Facebook să scadă cu 5% și ca Mark Zuckerberg să piardă 2.5 miliarde de dolari din avere, scrie Yahoo Finance.
Asta în ciuda faptului că Facebook a avut un trimestru financiar foarte bun, depășind așteptările analiștilor de pe Wall Street, potrivit Business Magazin.
Facebook continuă să facă mulți bani din advertising, înregistrând o creștere de 50% an de an în ultimii ani, iar în ultimul trimestru veniturile din publicitate au crescut cu 59% la 6,8 miliarde de dolari, advertising-ul de pe mobile reprezentând aproximativ 85% din această sumă.
Cu toate acestea, compania se așteaptă ca veniturile din advertising să nu mai crească atât de mult. Deși nu au oferit date, reprezentanții companiei au spus că această creștere a veniturilor din publicitate ar putea fi semnificativ redusă și că „va continua să muncească din greu pentru a inova” anunțurile publicitare.
Sursa: http://bit.ly/2euzvBi