În ciuda faptului că Apple Watch este un produs care are multe lipsuri (nu este rezistent la apă, nu face mare lucru fără un iPhone) și a cărui necesitate este pusă la îndoială, dispozitivul se va vinde în milioane de unități, propulsând Apple în vârful topului, potrivit analiștilor.
Apple Watch are potențialul de a „da, cu siguranță, tonul” pentru industria de ceasuri în general, crede Josh Waddell, vicepreședinte SAP responsabil cu divizia Mobile Solution Management. „Vânzările de ceasuri cu sistem de operare Android Wear nu au fost impresionante și cred că lansarea Apple Watch va fi testul pe care această categorie de produse îl va da”, a explicat Waddell.
Pe locul doi în calsamentul Statistica se situează unul din cele mai apreciate branduri de ceasuri inteligente, Pebble (700.000 de ceasuri vândute), iar pe trei Fitbit (600.000), compania cunoscută în special pentru brățările sale inteligente de fitness.
Topul a fost realizat în funcție de vânzările din 2014 și este bazat pe informațiile furnizate de Smartwatch Group.
În 2014, 89 de companii au vândut 6,8 milioane de smartwatch-uri, iar prețul mediu pe dispozitiv a fost de 189 de dolari. Prin comparație, cel mai ieftin model Apple Watch, din colecția Sport, costă 349 dolari.