Negocierile pentru vânzare vor testa valoarea Twitter Inc. (TWTR.N) atât ca grup multimedia, cât și ca firmă din domeniul tehnologiei informaționale, în timp ce alte servicii de social media, precum Instagram și Snapchat, ale Facebook (FB.O), se află în plină expansiune și dezvoltă noi modalități de a genera profituri, informează Reuters.
CNBC a dezvăluit vineri, citând surse anonime, că Twitter poartă negocieri cu companii precum Google (GOOGL.O), aparținând Alphabet, și Salesforce.com (CRM.N), și ar putea primi curând oferte din partea licitatorilor.
Reprezentanții Twitter și Alphabet nu au comentat până la această oră această chestiune iar reprezentanții Salesforce au refuzat să ofere vreun punct de vedere.
Acțiunile Twitter au înregistrat cele mai mari creșteri de la listarea la bursă în 2013, cu 21%, la 22,59 de dolari, oferind companiei o capitalizare de piață apropiată de 16 milioane de dolari.
Compania Twitter a devenit o preocupare constantă a speculațiilor că ar putea fi vândută în contextul unor venituri dezamăgitoare. În cele mai recente declarații de venituri trimestriale, veniturile Twitter au ratat estimările de pe Wall Street, iar prognoza veniturilor pentru trimestrul curent – între 590 milioane și 610 milioane dolari – a fost mult sub media estimată de analiștii economici, de 678,18 milioane de dolari.
Cu rivali precum Instagram și Snapchat care câștigă teren datorită publicității online și a utilizatorilor de social media, investitorii s-au întrebat cât timp ar mai putea rezista Twitter ca o companie de sine stătătoare.
Co-fondatorul Jack Dorsey a revenit în fruntea companiei în funcția de director executiv în 2015, dar planul său de a revitaliza Twitter ar putea rămâne unul nefinalizat.