Prima pagină » IT&C » Conferința Gândul e-Commerce. Majoritatea celor care adaugă un produs în coș îl abandonează. Ce soluție propune hybris software

Conferința Gândul e-Commerce. Majoritatea celor care adaugă un produs în coș îl abandonează. Ce soluție propune hybris software

Mai mult, 97% dintre cei care vizitează site-ul unui retailer nu fac achiziții.

Mai mult, 97% dintre cei care vizitează site-ul unui retailer nu fac achiziții, potrivit lui Costea. „Dacă i-ai putea aduce  înapoi pe site, șansele tale de a le vine ceva cresc de aproape 10 ori. Iar dacă îi duci înapoi la coșul de cumpărături abandonat, șansele de a le vinde ceva cresc de până la 70 de ori”, a spus Costea.

Specialistul a prezentat soluția hybris Marketing, dezvoltată de hybris software, o companie SAP. Soluția permite, printre altele, readucerea unui client la coșul de cumpărături abandonat. Acest lucru poate fi făcut, de exemplu, printr-o campanie prin e-mail, dedicată clientului respectiv. Într-o primă fază i se aduce acestuia imediat aminte, pe e-mail, faptul că a abandonat coșul. Apoi, printr-un al doilea e-mail, trimis la 23 de ore, i se spune că produsul ar putea ieși din stoc, iar printr-un al treilea mesaj, trimis după șase zile, i se face clientului o ofertă: de exemplu, dacă achiziționează produsul beneficiază de transport gratuit. 

SAP hybris Marketing utilizează informațiile contextuale în timp real pentru a actualiza în permanență un profil 360°, atât al clienților actuali, cât și al clienților potențiali. Acest profil dinamic arată toate acțiunile din trecut ale clienților, precum și ce ar putea să facă în viitor și care sunt lucrurile care îi interesează cel mai mult în orice moment. Utilizând instrumente puternice de targetare, marketerii pot intra în contact cu clienții prin campanii 1-to-1 personalizate pe website, via e-mail sau publicitate digitală, pot iniția un apel de vânzare sau service și pot transmite mesaje prin aplicații sau dispozitive mobile. Campaniile pot fi declanșate automat de comportamentul clienților în timp real, pot fi planificate și programate de către marketeri sau pot fi create ad-hoc.

La conferința Gândul e-Commerce au fost prezenți ca lectori Bebe-Viorel IONICĂ – Secretar de Stat, Ministerul pentru Societatea Informațională; Cosmin COSTEA – E-business consultant, SAP; Lucia CIUCĂ – Director Comunicare și Marketing, eMAG; Marius Alexandru DUNCA – Președinte, ANPC; Octavian BADESCU – Founder & Board Chairman, Sameday Courier; Andrei GEORGESCU – Managing Partner, White Image, Adrian ZANFIR – Digital Marketing Manager, F64 Studio și Andrei RADU – CEO & Founder, GpeC.

Adrian Popa este Editor of the Day la Gandul.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de ... vezi toate articolele