Peste un miliard de oameni din întreaga lume folosește Facebook zilnic, dar gigantul din social media analizează continuu alte metode de a atrage noi clienți. Se pare că următorul pas al companiei va fi în domeniul recrutării.
Facebook testează o unealtă prin care va permite administratorului paginii să creeze postări de recrutare și să primească aplicații de la candidați, o metodă care ar putea pune presiune pe succesul LinkedIn, scrie
Business Magazin.
„Pe baza comportamentului analizat, în contextul în care multe companii mici postează pe pagina lor despre locurile de muncă oferite, derulăm un test pentru ca administratorii paginilor să creeze anunțuri despre locurile de muncă și să primească aplicații de la candidați”, a declarat un purtător de cuvant companiei Reuters. LinkedIn câștigă cel mai mult din taxele lunare pe care recrutorii le plătesc pentru a se conecta oamenii, fiind o rețea socială pentru afaceri.
Deocamdată, nu se știe în ce regiuni testează Facebook aceste caracteristici. Cu noua facilitate compania ar putea conduce mai mult trafic spre paginile lor și, în același timp, le-ar aduce mai mulți bani de la cei care doresc deschidere către un număr mai mare de candidați, conform TechCrunch.
Săptămâna trecută, Facebook a raportat o crestere de 55,8 procente venit trimestrial, depășind estimarile analiștilor. Veniturile provenite din anunțurile pe mobil au reprezentat 84% din veniturile totale din publicitate ale companiei, în valoare de 6,82 miliarde de dolari pentru al treilea trimestru al acestui an, comparativ cu 78% anul precedent. Peste 90% din utilizatorii Facebook accesează rețeaua socială prin intermediul dispozitivelor mobile.