Cuvintele pe care trebuie să le eviți în descrierea de pe rețelele sociale profesionale
„Responsabil”, „expert”, „motivat”, „analitic” și „creativ” sunt unele dintre cele mai utilizate cuvinte și expresii de utilizatorii rețelei sociale profesionale LinkedIn în descrierile pe care și le fac. Însă, potrivit companiei, acestea sunt „adjective” care nu mai sunt interesante pentru potențialii angajatori.
În 2013, cel mai folosit cuvânt în descrierile utilizatorilor a fost „responsabil”. Acesta a detronat „creativ”, care, doi ani la rând a condus în clasament.
LinkedIn le recomandă utilizatorilor să renunțe la aceste clișee, dacă doresc să aibă șanse mai mari de angajare.
„Contul tău de LinkedIn este marca ta profesională. Demonstrează-ți abilitățile și experiența prin oferirea de exemple care să-ți scoată în evidență talentul. (…) În loc să spui că ești o persoană responsabilă, mai bine arăți cum responsabilitatea ta a oferit rezultate”, transmite rețeaua de socializare, într-un raport.
LinkedIn are, potrivit celor mai recente date, 259 milioane de membri în toată lumea.