De ce noul design al fluxului de știri al Facebook arată ca un site din 2007. Explicația companiei

Publicat: 01 04. 2014, 12:34
Actualizat: 19 01. 2020, 12:28

Compania încercase la începutul anului trecut să introducă un  flux de știri modern, în care elementul central erau imaginile de dimensiuni mari. Însă, Facebook a decis să oprească acest proiect.

Un blogger influent a scris că acel News Feed modern, care a fost disponibil pentru o parte dintre utilizatorii rețelei sociale, nu încuraja oamenii să dea click pe reclame. Facebook a negat însă acest lucru.

Designul modern propus anul trecut de Facebook. (Foto: The Verge)

Potrivit unor surse din interiorul companiei, s-a optat pentru un design mai simplu deoarece majoritatea utilizatorilor platformei au computere vechi, cu ecrane mici și rezoluții slabe, care nu pot pune în evidență beneficiile unui design modern.

Facebook are peste 1,1 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, în întreaga lume. Cei mai mulți dintre aceștia provin din țări sărace sau aflate în curs de dezvoltare, fapt care explică strategia companiei.