Potrivit lui Iulian Stanciu, este vorba de tradiție. Clienții eMAG s-au obișnuit cu showroom-ul din Crângași, iar compania asociază acest loc cu începuturile extinderii sale la nivel național. „Vom continua aici”, a spus Stanciu.
În al doilea rând este vorba de rațiuni de costuri. Stanciu a declarat că prețurile din showroom-ul din Crângași sunt aceleași cu cele din magazinul online, iar compania obține venituri mai mici prin vânzarea de produse pe metru pătrat. În aceste condiții, eMAG compensează printr-un volum mai mare și chiria mai mică plătită în Crângași. „eMAG obține venituri mai mici prin vânzarea de produse față de restul retailerilor și trebuie să compenseze prin volum. Ca volum, showroomul din Crangași are cele mai mari vânzări pe metru pătrat din Romania, de 15 ori mai mari decât un retailer tradițional”, a precizat, pentru gândul, Stanciu. În fiecare moment în showroom-ul din Crângași sunt 40-50 de clienți, iar uneori numărul lor ajunge la 200.
Citește și: S-a deschis primul Apple Shop din România. Cum arată și la cât s-a ridicat investiția GALERIE FOTO
Un al treilea motiv este acela că „eMAG nu face investiții în imobiliare„, potrivit lui Stanciu. Spațiul din Crângași nu este proprietatea companiei, ci este închiriat.
Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a deschis pe 18 septembrie primul Apple Shop din țara noastră, în cadrul showroom-ului companiei din Crângași. Investiția s-a ridicat la peste 1 milion de dolari.
„Apple Shop vinde experiența Apple, deoarece produsele companiei se găsesc deja peste tot”, a spus Stanciu. Compania a anunțat că va lansa și un shop online Apple, o secțiune specială pe site-ul eMAG.ro, până la sfârșitul acestei luni.