Doar unul din patru clienți potențiali se declară pe deplin mulțumit de consilierea și de atenția oferită de consultanții de vânzări a marilor jucători de pe piața telecom din România. „Clienții au observat că majoritatea consultanților nu folosesc pronumele de politețe în adresare, iar aproximativ 87% din ei nu i-au mulțumit clientului nici macăr o dată pe parcursul discuției”, potrivit studiului Mystery Shopping.
În ceea ce privește cursele cu taxiuri, în mai mult de 50% din cazuri taximetriștii au omis să întrebe care este ruta preferată spre destinație și în mod frecvent aceștia nu au oferit restul corect. Mai mult, angajații unor companii de taximetrie oferă curse cu tarif prestabilit, fără pornirea aparatului de taxare, precizează studiul citat.
Unitățile de cazare de patru și cinci stele de pe litoralul românesc au fost evaluate în cadru unui studiu de Mistery Shopping, iar rezultatele au arătat ca doar în 40% din cazurile analizate potențialii clienți au primit o ofertă concretă conform dorințelor sale.
De asemenea, doar 37,5% din unitățile bancare analizate au fost interesate să ofere o simulare personalizată clientului și aproape o treime dintre acestea nu au considerat că merită efortul de a lista graficul de rambursare sau că ar trebui să-i menționeze clientului că această simulare are un caracter informativ și că poate suferi fluctuații în funcție de sumele înscrise pe actele doveditoare.